Українська мова 6-А та 6-Б


  Мовні обов’язки громадян

    Захист рідної мови — найприродніший, найлегший і водночас найнеобхідніший спосіб національ­ного самоутвердження і діяльності в ім'я народу.

      Володіння рідною мовою — обов'язок  справжнього патріота.

       Розмовляй рідною мовою скрізь, де її розуміють, з усіма, хто її розуміє. Не поступайся своїми мовними правами заради вигоди, привілеїв, лукавої похвали — це зрада свого народу.

       Ставлення до рідної мови має бути таким, як до рідної матері: її люблять за те, що вона — мати.

       Сім'я — первинна могутня клітина нації. Тому розмовляй у сім'ї мовою своєї нації, прищеплюй дітям ставлення до мови,  як до  найдорожчого скарбу.

      Ніколи не зупиняйся у вивченні рідної мови.    Згадаймо незабутні слова Вольтера: «Усі головні європейські мови можна вивчити за шість років, свою ж рідну треба вчити ціле життя».

       Нашому поколінню випало складне та відповідальне завдання:  від­родження української мови, державності, нації, давньої слави.  Діймо в ім'я нашого народу, найвищих ідеалів людства                (За І. Огієнком.).

 

 _______________________________________________________
 Завдання на 18.05-20.05 (Останнє !!!)

  Мої любі квіточки! Щиро дякую Вам за співпрацю и Терпіння. Сьогодні останні завдання, які вам нужно Виконати, а мені поставити гарненькі оцінкі😊 Отож, попрацюємо намагаються и успешно. Я знаю, что вам нелегко, но у вас є потужного підтрімка.Впевнена, Ві впораєтесь !!! Чекаю УСІ контрольні роботі😉.

Завдання1 .Контрольна робота на 18.05.

Завдання Вікон у робочому зошиті за таким зразки:

                                                                   Вісімнадцяте травня
                                                                     Контрольна робота
                                                                      Пряма мова.Діалог
                                                                                    Тест



                   

                                            

 

Завдання 2 . Контрольна робота на19.05. (Робота розрахована на 20 хвилин уроку). Течение 4 хвилин чітаєте текст, далі его закріваєте и в зошиті віконуєте тестові завдання.

Завдання Вікон у робочому зошиті за таким зразки:

                                                                   Дев'ятнадцяте травня
                                                                     Контрольна робота
                                                     Читання мовчки тексту розповідного
                                                           характеру художнього стилю

                                                                               Козеня 
                                                                               Козеня

     Фашисти пішли на партизанів великими силами. Стріляли з гармат, повзли танками, бомбили з літаків. Але партизани не пропускали їх у ліс ні на крок.
    Тоді фашисти вилили на ліс із літаків горючу рідину. Відразу високі сосни спалахнули, як свічки. За якусь годину зайнявся величезний ліс. Треба було відходити.
    Кілька чоловік нас, партизанів, знайшли собі притулок на невеличкому болоті. Воно майже висохло від спеки, але все ж тут залишилося трохи води.
    Ми припали до землі. Із страшним тріском на нас насувалася лісова пожежа, навкруги лютував пекельний вогонь, на очах височезні дерева в одну мить охоплювалися червоним полум'ям, тремтіли і пручалися, немов жива людина. У повітрі стояв нестерпний
ідкий сморід і жара – дихати було дуже важко. Від густого, чорного диму кругом стало аж темно.
Звідкіля воно з'явилося – так ніхто з нас і не помітив. Ми очам своїм не повірили, коли побачили біля старого партизана Токаря маленьке, червоне, як жарина, дике козенятко. Воно довірливо підійшло до Токаря, а він неквапливо пригорнув його до
своїх грудей.
     Маленька кізонька на тонісіньких, як олівці, ніжках дрібно тремтіла всім
тендітним тілом, сумовитими очима дивилася на ліс,
«І тобі немає місця, бідненька», - промовив партизан, ніжно гладячи лискучу руду спинку.
Лісова пожежа підійшла до самого болота. На очах згорталося листя вільхи і висихала, мов на велетенській черені, висока болотяна трава. Ось-ось і вона спалахне вогнями
. Уважно придивившись, я помітив, що ліс у тому місці, звідки починалася пожежа, уже перегорів. Дерева стояли мертві, чорні від сажі та кіптяви. Тільки на землі ще палало суччя, догорала трава та окремі кущі.
     З одного краю враз спалахнуло болото. З гадючим сичанням і тріскотом насувався вогонь. Я наказав своїм товаришам викупатись у багнюці з голови до ніг.
     Старий Токар швиденько посадив козеня у свій речовий мішок, закинув його за плечі і тільки потім занурився у багно.
    Через хвилину один за одним ми бігли мертвим, вигорілим лісом, задихаючись від спеки і смороду. Пекло обличчя й руки, але нас рятував мокрий одяг. Його вогонь поки що не брав…
    Згодом просуватися стало легше… Ми пішли повільніше… Позаду всіх стомленою ходою просувався Токар. Із його речового мішка інколи виглядала маленька голівка, і перелякані очі козеняти хмурились від жаху.
                                                                                               (За Ю. Збанацьким)

                                                           Тестові завдання


                                   І рівень (3 бали: 0,5 б.за кожну правильну відповідь)
1. Партизани ні на крок не пропускали фашистів:
а) у ліс; в) у місто;
б) у село; г) на залізницю.
2. Дике козенятко, підійшовши до Токаря:
а) стрибало від радості;
б) сумовито дивилося на ліс;
в) поглядом просило їсти в партизан;
г) тихенько задрімало.
3. Партизани залишили свій притулок на болоті, тому що:
а) вогонь все ближче насувався на болото;
б) фашисти почали бомбити болото;
в) хотіли врятувати козенятко;
г) на болоті не було чого їсти.
4. Щоб пробігти через вигорілий ліс, партизани:
а) щільно закуталися в брезентові плащі;
б) викупалися в багнюці з голови до ніг;
в) облили себе водою;
г) одягнули на обличчя марлеві пов'язки.
5. Своїм вчинком Токар виявив:
а) чесність; в) дотепність;
б) кмітливість; г) працьовитість.
6. Тип мовлення прочитаного тексту:
а) опис;
б) роздум;
в) розповідь;
г) розповідь з елементами роздуму.

                                      ІІ рівень (3 бали: 1 б.за кожну правильну відповідь)

7.Продовж речення.

Пекло обличчя й руки, але

а) ми були впевнені у перемозі;

б) нас рятував мокрий одяг;

в) нас рятувала вода.

8.Про події якої війни розповідається у тексті?

9 .Добери синоніми до слова великими -…

                                    ІІІ рівень (3 бали: 1,5 б.за кожну правильну відповідь)

10.Які правила поведінки під час пожежі використали партизани?

11.Яка головна думка тексту «Козеня»?

                                       ІV рівень (3 бали: 1,5 б.за кожну правильну відповідь)

12.Напиши міні-висловлювання(4-5 речень) на тему «Людина і природа».



 Завдання 3 . Контрольна робота на 20.05. Завдання побудовані на Основі матеріалу, Вивчення течение Усього навчального року. Тому, если нужно, повторіть у підручніку ту тему, якові забули.
                                                                        Двадцятий травня
                                                                      Контрольна робота
                                                            Повторення й узагальнення в кінці року
                                                                                       Тест



 



Примітка . Віконані завдання (підпісані) прошу пересілаті Вчасно на електронну адресу tsvikolga@gmail.com (або доступним вам способом).
__________________________________________________________________________________

 Дорогі мої п'ятікласнікі! Давайте ще трішки попрацюємо, намагаються и успешно завершимость навчальний рік. Я знаю, что вам нелегко, но ми разом здолаємо усі труднощі.Чекаю ваших робіт😉.

   (12.05.-13.05.) Роботи обов'язкові до Виконання.  

Завдання1 (Контрольні роботи за 04.05-06.05., Ререказ та диктант (для тих, хто НЕ виконан))

Завдання2.Розвіток мовлення. Контрольний письмовий твір розповідного характеру з елементами роздумів

Щоб вам легше Було зорієнтуватіся, перегляньте відео, натіснувші на ПОСИЛАННЯ нижчих. 

Пам'ятка "Як складати твір"

Тема вашого твору "Що я роблю для здійснення своєї мрії" (одна для усіх)

Завдання виконуйте у робочому зошиті за таким зразком:
                                                               Дванадцяте травня
                                                               Розвиток мовлення
                                                       Контрольний письмовий твір
                                                  розповідного характеру з елементами роздуму
                                                     «Що я роблю для здійснення своєї мрії»
                                                                            План


Примітка. Виконані завдання (підписані) прошу пересилати ВЧАСНО на електронну адресу tsvikolga@gmail.com (або доступним вам способом).
-------------------------------------------------- -------------------------------------------------- ---------------------

(Контрольна робота на 04.05-06.05.) Любі п'ятікласнікі: 👦і👧. Прошу Виконати завдання до 07.05. Роботи є обов'язковими до Виконання усім учням, оскількі навчальний рік будемо закінчуваті дістанційно. 
Завдання Вікон у робочому зошиті за таким зразки:
                                                                   чверть травня
                                                               Розвиток мовлення
                                                       Контрольний письмовий переказ тексту
                                                  розповідного характеру з елементами роздумів
                                                                               План
І. (2 уроки)
1.Опрацюйте параграф 56 у підручніку.
2.Вправа 448 (це и буде ваш текст для переказу):
- прочитайте двічі текст "Історія книжки";
- при потребі з'ясуйте значення незрозуміліх слів у Електрон тлумачний словник (ви робили Такі завдання на уроках);
- Виконаю завдання ІІ-ІV после тексту;
- закрити підручник, складіть письмовий план та переказ спочатку на чернетці, відредагуйте та перепішіть у робочий зошит. Готову роботу пересілайте мені для оцінювання.

ІІ. (1 урок) Контрольна робота .Діктант.
Завдання Вікон у робочому зошиті за таким зразки:
                                                                 Шосте травня
                                                            Контрольна робота
                                                                        Диктант
                                                  Пустощі з вогнем небезпечні!
Контрольна робота. Диктант.   (завдання после диктанту  НЕ ВІКОНУЄТЕ )
Велике прохання буті максимально чесну и не перепісуваті завдання з інтернету.Попрацюйте чесно, Щоби я чесно могла оцініті👍. Примітка . Віконані завдання (підпісані) прошу пересілаті Вчасно на електронну адресу tsvikolga@gmail.com (або доступним вам способом).




______________________________________________________________________________



(Контрольна робота на 22.04-23.04.) Любі п'ятікласнікі: 👦і👧. Прошу Виконати контрольних робіт до 24.04, тоді лишь усі разом буду перевіряті. Робота є обов'язковою до Виконання усім учням, оскількі навчальний рік будемо закінчуваті дістанційно. 
Завдання Вікон у робочому зошиті за таким зразки:
                                                                   Двадцять Третє квітня
                                                                      Контрольна робота
                                         Речення з одноріднімі членами, звертаннямі, вставними словами.
                                                                          Складення речення
Далі віконуєте як завжди: вказуєте рівень та номер завдання.Завдання І, ІІІ рівнів НЕ перепісуєте, а зразу даєте відповідь на запитання; у ІІ Рівні запісуєте лишь Правильний варіант (чи варіанти); у IV Рівні зразу записів, что склалось. Успіхів!

  








  


 Примітка . Віконані завдання (підпісані) пересілаті на електронну адресу tsvikolga@gmail.com